februarie 02, 2009

Gelu si Cristina Vlasin la Radio Romania Actualitati

De la Anamaria Damian aflam acum unde exista in Madrid locul perfect pentru seara perfecta.
Viata efervescenta de noapte a Madridului se manifesta de curand si intr-un spatiu aproape romanesc, din centrul capitalei spaniole. Nu va ganditi insa la sarmale si la muzica lautareasca pentru ca locuri cu acest specific am mai gasit, e adevarat nici unul de 3 sau 4 stele deocamdata, ci la unul unde gasesti cocktailuri ale caror retete au fost invatate si practicate la barul de la Filosofie din Bucuresti, sau la Lisabona. O combinatie de blues si Jazz cu pictura si fotografie, intr-o lumina rosie, difuza, acompaniate de o bautura fina. Ce isi poate dori mai mult cineva care cauta locul perfect pentru seara perfecta?
Espacio Niram Lounge Bar.
Miercuri seara, la 10 si jumatate ofera primul concert din seria celor sustinute de
Cristina Vlasin, eleva a Ancai Parghel si pianistul argentinian Nacho Cámara. Locul e plin de prieteni dar si de necunoscuti, romani si spanioli, dar nationalitatea e mai putin importanta, crede Gelu Vlasin, asociat in micul business cultural.
“Ne-am intalnit cativa pasionati de cultura, si aici as vrea sa-l mentionez pe
Romeo Niram,un pictor foarte cunoscut in diaspora, si am ajuns la concluzia ca ar trebui sa facem intr-adevar ceva pentru ca lucrurile sa devina altfel pentru comunitatea romaneasca, sa deschidem un spatiu multifunctional, unde sa aiba loc evenimente de inalta tinuta artistica,sa oferim spectacole, concerte de jazz, expozitii de pictura, recitaluri de poezie. Romeo Niram, impreuna cu ceilalti prieteni ai nostri, fotograful Bogdan Ater si toti ceilalti care ne inconjoara, a reusit sa creeze acest spatiu cu propriile maini, adica tot ce inseamna decor,design a fost realizat de artistii care fac parte din acest grup.
Anamaria Damian
: “As vrea sa-mi spui despre legatura ta cu Anca Parghel pentru ca stiu ca ai fost foarte legata de ea si mai stiu ca seara asta intr-un fel a fost dedicata memoriei ei.”
Cristina Vlasin: “Da, in sufletul meu asta am simtit, chiar daca
nu am spus-o...sa stie ca eu ma gandesc la ea si ca pentru mine ea nu a plecat nicaieri, ea este vie in sufletul meu si prin muzica ei si prin cum este ea, optimista si plina de viata. Eu asa vreau sa o tin minte si asa este pentru mine. Am avut o relatie atat artistica cat si sufleteasca, foarte deosebita, ne-am simitit foarte bine pe scena, am cantat impreuna, am invatat o multime de lucruri. A fost pentru mine, ce comparatie as putea sa fac, ca si pentru un pictor care l-a intalnit, sa zicem pe Dali sau pe Picasso, deci e probabil intalnirea vietii mele.”

In fiecare saptamana in
Espacio Niram, vom avea, in centrul Madrid-ului un concert sau o expozitie. Asa cum spuneam, locul este potrivit si cu siguranta, cu totul altfel decat ceea ce am cunoscut pana acum in Spania, in Comunitatea Romaneasca.

Reportaj de Anamaria Damian


Cristina%20VlasinQuantcast

Niciun comentariu: