octombrie 28, 2015

Aventura mea cu CLEAN9



În urmă cu două zile am încheiat programul CLEAN9- detoxifiere și slăbire - de la Forever Living Products. Așa cum am promis în ultima postare, voi scrie un rezumat despre cum a fost aventura mea cu CLEAN9.


Nu sunt adepta curelor de slăbire, nu am ținut niciodată una și nici detoxifieri nu am făcut până acum, dar știind care este importanța unei cure de detoxificare am hotărât atat eu cât și soțul meu Gelu să facem o cură de detoxifiere.
Am ținut CLEAN9 de la A la Z, fără nicio abatere pentru că este un program foarte bine gândit. Programul are ca scop detoxifierea organismului, prin aceasta reglându-se anumite procese metabolice, care ajută la pierderea mai ușoară a greutății corporale.
Cura ține 9 zile, în primele două zile având voie să consumi doar ce există în pachet, conform unui program prestabilit în broșură. Tot acolo, ai posibilitatea să îți ții un jurnal, să vezi care îți este evoluția pe parcursul curei. Mișcarea este obligatorie (ai acolo specificat un cuantum de 30 de minute pe zi). Din proprie experiență pot să vă spun că primele două zile au fost cele mai grele, mai cu seamă a doua. Începând din a treia zi, pe lângă schema pe care trebuie să o respecți în exact aceeași ordine, se poate introduce o masă de 600 kcal (există în broșură și o listă de sugestii). Eu am introdus masa la prânz.  De aici încolo, regimul este floare la ureche chiar și la efort fizic intens.

Dacă aveți o viață destul de sedentară, cu alimentație haotică, aveți dereglări pe metabolismul lipidic, Clean 9 este excelent pentru că: în primul rând te strunește și te disciplinează. Având un program pe care trebuie să îl respecți, deja ai un pas mare pentru a-ți schimba stilul de viață, pe care apoi va trebui să ți-l menții. Te ajută să ai mesele regulate (vei învăța să-ți pui mâncarea la caserolă și să mănânci sănătos, nu covrigi și foietaje luate de pe drumuri) și te va motiva să nu strici tot ce ai construit cu Clean 9, revenind la stilul de viață anterior, pentru că așa n-ai făcut nimic. Este un start în a-ți schimba viața, chiar și dacă crezi că ești o persoană lipsită de voință. De fapt, cred că e și o modalitate de a-ți testa capacitățile și vei avea frumoasa surpriză, la finalizarea programului, să constați că nu ești așa lipsit de voință și leneș cum credeai. Vei constata că ești capabil de mai mult decât credeai și asta îți va da bucurie și încredere să nu mai revii la stilul nesănătos dinainte. Va fi ca o revelație.

Un alt aspect, poate cel mai important este ca această cură este pe bază de aloe vera, o superplantă! cu multe proprietăți care reglează multe prin organism :) Aloe Vera gel este și un puternic antiinflamator și, odată ce ne-am scăpat de obiceiurile nesănătoase și mâncăm mai atent, slăbirea ar trebui să aibă loc mai ușor. Pe parcursul curei, aveți un shake (batido) cu o compoziție patentată FLP ce înlocuiește o masă, absolut delicios la gust. Mai sunt și capsulele de GARCINIA Cambodgia în pachet, care induc sațietatea (NU sunt pastile de slăbit), scad LDL colesterolul și cresc nivelul de serotonină, îmbunătățind foarte mult starea psihică. Cu alte cuvinte, te simți vesel. Eu nu am știut despre acest efect al garciniei însă încă din primele zile am avut o bună dispoziție și o bucurie inexplicabile. Și starea psihică bună este foarte importantă în procesul de slăbire. Îmbunătățind nivelul de serotonină, mi s-a reglat  și somnul, lucru de care am fost încântată, pentru că și calitatea somnului este un factor important în slăbire.

Cu CLEAN 9 am slăbit 3,8 kg . Nu vă lăsați impresionați de curele care vă promit că dați jos foarte multe kg într-un timp foarte scurt, pentru că nu este sănătos și nu este durabil. Lucrurile de calitate se obțin în timp, și cu muncă. Persoanele care țin Clean 9 și NU revin la sedentarism și la obiceiurile alimentare proaste, nu au cum să regreseze. Dimpotrivă. Cred că poate fi primul pas înainte.

Niciun comentariu: