octombrie 18, 2015

Programul de detoxifiere CLEAN 9 - Ziua 1

Astăzi am început programul de detox de la Forever Living Products, CLEAN 9 !

Programul Clean9 te poate ajuta să slăbești și să fi mai sănătoasă. Acest program de detoxificare eficient și ușor de ținut, îți va da uneltele necesare pentru a începe a-ți transforma corpul ACUM!

La ce să te aștepți în aceste 9 zile?

Vei arăta mai bine, te vei simți mai bine și vei începe să elimini toxinele depozitate care pot impiedica să absorbi majoritatea nutrienților din alimentația ta. Vei începe să te simți mai ușoară și cu mai multă energie, controlând apetitul și vei observa cum corpul tău începe să se schimbe!

Să reușești să adopți un nou stil de viață, nu e ușor! ...

... dar asta se întâmplă cu orice lucru care merită osteneala. Clean9 este primul pas spre un stil de viață care te va ajuta să obții un control de lungă durată a greutății tale corporale. Acest program verificat de detoxificare este baza programului FIT care îți va da posibilitatea de a avea o stare de sănătate mai bună, îți va curăța corpul de toxine și te va ajuta să slăbești.


Sunt foarte emoționată și foarte optimistă! 
Așa cum indică broșura care vine cu pachetul Clean 9, înainte să începem programul trebuie să ne cântărim și să ne masurăm! (vom mai face asta în zilele 3, 6 și 9)

18 octombrie 2015 (prima zi)
înălțime: 169 cm
greutate: 66,1 kg
masuri: 
  • brat: 28 cm
  • piept 100 cm
  • brâu: 81cm
  • șolduri: 98 cm
  • pulpă : 56 cm
  • gleznă: 35
Am trecut cu bine peste prima zi, fără să mă abat de la program, mă simt bine, nu sunt obosiă și nici flămândă. Am mers de foarte multe ori la baie și am observat că după pastilele garcinia plus sau therm mi s/a facut un pic frig (nu știu dacă are legatură) . să vedem cum va fi mâine! Noapte bună!


Ziua 2 :)


Niciun comentariu: