octombrie 19, 2015

Programul de detoxifiere CLEAN 9 - ziua 2

19 octombrie 2015

Primele două zile sunt cele mai drastice. Zilele unu și doi au o dietă cu puține calorii, din această cauză va
fi normal să ai senzația că nu ai energia pe are o ai în alte zile.
Cine dorește să înceapă programul recomand să o facă începând cu ziua de sâmbătă, când nu trebuie să meargă la muncă, adică zilele 1 și 2 să fie zile cât mai liniștite din punct de vedere fizic și psihic.


Continui cu programul CLEAN9 de la Forever Living Products.
Micul dejun cu Forever Garcinia Plus, Gelul de aloe vera, Forerver therm și apoi 30 de minute de exercițiu fizic ușor.

Eu am făcut greșeala de a exagera cu exercițiul fizic și asta a contribuit mult la cât de obosită m-am simțit astăzi. În plus, a doua zi de clean9  a coincis cu prima zi de menstruațe așa că, încă un plus la oboseală și durere de cap.

Doamnele care vor să facă acest program, recomand să îl facă în afara perioadei de mestruație!!!

Înainte să merg la muncă am luat o gustare, un plic de Forever Fiber. 
Am mers la muncă, am avut ore de pian la 2 școli și la domiciliu, am mers mult pe jos, prânzul l-am luat pe drum, 

Cina am luat-o acasă, am ajuns la 21:00! A fost o zi foarte grea, foarte obositoare, cu tot felul de schimbări de stări... dar am trecut cu bine peste. 


Niciun comentariu: