octombrie 20, 2015

Programul de detoxifiere CLEAN 9 - ziua 3

Astăzi a fost o zi excelentă! M-am cântărit și m-am măsurat din nou!!

ziua3 măsuri (după cină)

înălțime: 169 cm
greutate: 63,0 kg  (de la 66,1kg)masuri:                         duminică  
  • brat: 27 cm           (28 cm )
  • piept 100 cm        (100 cm)
  • brâu: 81cm           (81 cm)
  • șolduri: 97 cm       (98 cm)
  • pulpă : 53 cm        (56 cm)
  • gleznă: 34 cm        (35 cm)
La micul dejun s-a adăugat Forever Lite Ultra, cele 30 de minute de exercițiu fizic le-am făcut prin alergare ușoară.
De astăzi s-a schimbat dieta. Bem doar 120 ml de gel de aloe vera în loc de trei ori pe zi, bem de două ori pe zi Forever Lite Ultra mâncăm la prânz sau cină 600 calorii, azi m-am simțit excelent!
prânzul meu a constat din un file de piept de pui la plancha fără sare o salată verde 7 rosii cherry și o conservă de ton "al natural". la cină garcinia si am baut batido Forever Lite Ultra.
Ma simt mai ușoară cu multă poftă de viață și lucruri frumoase și pozitive se întâmplă în viața mea :)





Niciun comentariu: