octombrie 21, 2015

Programul de detoxifiere CLEAN 9 - Ziua 4

Ziua 4 deja e floare la ureche :) 

Ma simt excelent, iar când mă uit în oglindă nu-mi vine să cred că un program de detoxificare poate să aibă rezultatele astea. Cu siguranță de acum înainte voi avea grijă cum și ce mănânc, fiecare din noi ar trebui să fim disciplinați când e vorba de alimentație, să avem grijă să nu abuzăm, să ne gândim că sănătatea noastră e cea mai importantă. 

În a 4a zi din punct de vedere fizic mă simt excelent, ușoară , plină de energie. Prânzul meu a constat în: file de piept de pui, un ardei verde, 5 roșii cherry, un ou fiert, o felie de pâine integrală (baghetă). 
Zilele astea nu am consumat sare deloc, nici cu carnea nici cu legumele.

De 4 zile nu mai beau cafea, dar vreau să spun că nu resimt lucrul acesta. Produsele din pachetul Clean9 sunt ideale, îți dau energia necesară, 

Cele 30 de minute de exercițiu fizic le-am facut mergând pe jos in pas alert; în plus am renunțat la scările rulante de la metro :)


Zilele 5 și 6








Niciun comentariu: